Cały czas pracujemy nad jakością naszych usług

kontrola jakości

W związku z tym, że rynek zarządzania nieruchomościami cały czas się zmienia to zmieniamy się i my:)

Niejednokrotnie w naszej codziennej pracy zastanawiamy się w jaki sposób obsługiwać naszych klientów tak, aby widzieli oni zarówno naszą pracę jak i jej efekty. Myślimy nad tym  jak komunikować się z klientami, co i kiedy im przekazywać aby nie czuli się zasypywani zbędnymi informacjami ale mieli też poczucie właściwego doinformowania z naszej strony.

Takie przemyślenia spowodowały, że bardzo mocno pracujemy nad kontrolą jakości w firmie. Chcemy w ten sposób pokazać, że dobrze wykonujemy naszą pracę a sytuacja bieżąca nie ma wpływu na jej rezultaty.

W związku z tym dopasowujemy odpowiednio procedury raportowania i kontroli do sytuacji bieżącej a w miarę pojawiających się zmian będziemy nadal nad tym pracowali. Chcielibyśmy aby wszyscy nasi klienci wiedzieli o tym, że posiadamy wewnętrzny dział kontroli jakości a rezultatami jego pracy dzielimy się powodując, że nasza praca jest bardziej widoczna i efektywna.

Równocześnie nasi zarządcy i firmy podwykonawcze otrzymują dodatkową informację zwrotną odnośnie tego co i gdzie należy poprawić aby zarówno Zarząd Wspólnoty jak również ostateczny klient, którym jest każdy mieszkaniec naszych zasobów miał poczucie, że dbamy o jego nieruchomość i stanowimy odpowiednie wsparcie jako profesjonalna firma zarządzająca.

 

 

TOP