SYSTEMATYCZNE RAPORTOWANIE DO NASZYCH KLIENTÓW
PMM Zarządzanie Nieruchomościami
ul. Bobrowiecka 1
00-728 Warszawa
Tel.: (22) 545 90 00
Email: biuro@pmm.waw.pl
Wyobraź sobie, że w związku z brakiem wody dzwonisz do Administratora swojej nieruchomości, a on odbiera i mówi „Paweł Maliszewski, PMM, w czym mogę pomóc”, zna temat i wszystko dokładnie tłumaczy. Informuje Cię również, że właśnie szykuje zbiorczego smsa i maila, aby poinformować o tym wszystkich mieszkańców.
Robi wszystko, aby przerwa była jak najkrótsza i rzeczywiście, woda zostaje włączona wcześniej niż zapowiadano.
Właśnie tak działamy.
Zapraszamy do współpracy.
Stały zespół
Współpracujemy ze stałym zespołem dynamicznych i doświadczonych zarządców i księgowych. Zapewniamy stałe szkolenia, aby utrzymać wysoki poziom wiedzy i zaangażowania.
Dochodzenie roszczeń
Pomagamy w dochodzeniu roszczeń od deweloperów, zarówno na drodze sądowej, jak też poprzez skuteczne prowadzenie negocjacji i mediacji. Posiadamy w tym kilkunastoletnie doświadczenie.
Dobra komunikacja
Komunikujemy się z Klientami różnymi kanałami takimi jak biuletyny czy zbiorcze SMSy lub maile. Używamy aplikacji do głosowanie uchwał przez internet oraz oprogramowania do zarządzania zadaniami.
Dbałość o otoczenie
Mamy świadomość, że nieruchomość to również jej otoczenie. Dlatego współpracujemy z urzędami i nieruchomościami, sąsiadującymi z obsługiwanymi przez nas wspólnotami.
Natychmiastowe reagowanie
Bez zbędnej zwłoki reagujemy na wszelkie potrzeby właścicieli. Zarządcy są świadomi, że szybkość reakcji jest jednym z elementów dobrej jakości obsługi.
Wsparcie ekspertów
Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala na oferowanie, przez naszych ekpertów, profesjonalnej i rzetelnej pomocy. Jesteśmy w stanie oferować to w każdym obszarze związanym z nieruchomościami.
Elastyczność
Wszelkie decyzje podejmujemy wspólnie z Klientem, po przekazaniu naszych rekomendacji i uświadomieniu ryzyk związanych z dokonanym wyborem.
Oszczędności
Wprowadzamy dodatkowe oszczędności, poprzez innowacyjne rozwiązania, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez naszych Klientów.
Optymalizacja
Systematycznie analizujemy koszty utrzymania nieruchomości i proponujemy ich optymalizację, na poziomie usług oraz sposobu funkcjonowania nieruchomości.
Wsparcie prawne
Nasi Klienci uzyskują wsparcie prawne w codziennej pracy zarządcy. Prowadzimy również windykację, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Ekologiczne podejście
W naszych działaniach staramy się wspierać rozwiązania korzystne dla środowiska naturalnego. Rozwiążania takie staramy się wdrażać u naszych klientów.
Elastyczne dyżury
Wiedząc jak istotny jest kontakt bezpośredni, spotykamy się z mieszkańcami na dyżurach i okresowych spotkaniach informacyjnych. Organizujemy również tzw. "lotne dyżury"
Jesteśmy nowocześni
Reagujemy na to co się dzieje w sferze zarządzania nieruchomościami i staramy się dobierać rozwiązania najlepsze dla danego zagadnienia i klienta.
Jesteśmy stabilni
Wiemy, że nieruchomości lubią spokój, więc w naszej pracy podejmujemy decyzje mające długafalowy pozytywny wpływ na obsługiwane obiekty.
Gospodarskie oko
W naszej codziennej pracy jesteśmy proaktywni, wykazujemy inicjatywę i pełnimy rolę menagera budynku dbającego o obiekt tak jakby był jego właścicielem.
SYSTEMATYCZNE RAPORTOWANIE DO NASZYCH KLIENTÓW
DODATKOWA KONTROLA JAKOŚCI NA ZASADZIE "TAJEMNICZEGO KLIENTA"
DAJEMY NASZYM KLIENTOM KORZYSTNE RABATY NA NASZĄ USŁUGĘ
PRZYGOTOWUJEMY RAPORT "ZEROWY" PO PRZEJĘCIU NIERUCHOMOŚCI ZE WSKAZANIEM POTRZEB
NASI KLIENCI MAJĄ MOŻLIWOŚĆ DOŁĄCZENIA DO GRUPY ZAKUPOWEJ
DODATKOWA KONTROLA JAKOŚCI NA ZASADZIE "TAJEMNICZEGO KLIENTA"
PRZYGOTOWUJEMY RAPORT "ZEROWY" PO PRZEJĘCIU NIERUCHOMOŚCI ZE WSKAZANIEM POTRZEB
SYSTEMATYCZNE RAPORTOWANIE DO NASZYCH KLIENTÓW
DAJEMY NASZYM KLIENTOM KORZYSTNE RABATY NA NASZĄ USŁUGĘ
NASI KLIENCI MAJĄ MOŻLIWOŚĆ DOŁĄCZENIA DO GRUPY ZAKUPOWEJ
Dowiedz się więcej o Naszej firmie!