PRACUJ Z NAMI!

Praca z nami nie polega tylko na obsłudze administrowanych nieruchomości, ponieważ my traktujemy pracowników i współpracowników w sposób inny niż konkurencja. U nas każdy pracownik ma zaproponowaną ścieżkę rozwoju w miarę zdobywanego doświadczenia i umiejętności. Będąc w naszym zespole, to od ciebie zależy czy będziesz asystentem, administratorem czy zarządcą nieruchomości. Zapewniamy naszym pracownikom przede wszystkim stabilizację, więc jeśli chcesz pracować w firmie, w której najważniejsza jest atmosfera pracy, samopoczucie i rozwój, to dołącz do nas na jednym z poniższych stanowisk. Pamiętaj, że szkolenie, samodoskonalenie i zwiększanie umiejętności są jednymi z najistotniejszych narzędzi rozwoju personalnego:)

Informacja:

Asystent jest osobą wdrażającą się w zarządzanie nieruchomościami. Pracuje on w biurze i na terenie nieruchomości. Jeśli jesteś osobą, która chciałaby rozwijać się w tym kierunku, dołącz do nas.

Najważniejsze zadania:

  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji
  • przygotowywanie zestawień ofertowych
  • spotkania z firmami podwykonawczymi
  • wizytacje nieruchomości
  • pomoc w nadzorze nad firmami podwykonawczymi

Wymagania:

  • znajomość obsługi komputera
  • zdolność uczenia się, umiejętność słuchania, chęć rozwoju
  • samodzielność, dokładność

Pomocne:

  • studenci studiów zaocznych lub 4 i 5-go roku studiów dziennych

CV prosimy wysyłać na adres: praca@pmm.waw.pl

Informacja:

Administrator zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami na terenie Warszawy i okolic. Zakres obejmuje budynki w różnym wieku. Na tym stanowisku podejmiemy współpracę z osobami posiadającymi doświadczenie.

Najważniejsze zadania:

  • bieżące administrowanie nieruchomościami
  • bieżące weryfikowanie faktur, sprawdzanie realizacji budżetu
  • nadzór nad firmami podwykonawczymi,
  • przygotowywanie pism, zestawień ofertowych, uchwał, planów gospodarczych
  • bieżący kontakt z mieszkańcami
  • pełnienie dyżurów na terenie nieruchomości
  • współpraca z urzędami
  • spotkania z zarządami wspólnot mieszkaniowych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • 2 lata doświadczenia w branży zarządzania nieruchomościami
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • znajomość obsługi komputera
  • zdolność szybkiego uczenia się
  • umiejętność cierpliwego słuchania
  • samodzielność przy rozwiązywaniu problemów,
  • dokładność, dyspozycyjność

Pomocne:

  • prawo jazdy

CV prosimy wysyłać na adres: praca@pmm.waw.pl

Zarządca jest osobą posiadającą wiedzę i doświadczeni pozwalające na samodzielną obsługę nieruchomości. Zakres pracy obejmuje głównie budynki Wspólnot Mieszkaniowych. Chętnie podejmiemy współpracę z osobami z takim doświadczeniem.

Najważniejsze zadania:

  • administrowanie nieruchomościami
  • weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z budżetem
  • nadzór nad firmami podwykonawczymi
  • przygotowywanie pism, uchwał, planów gospodarczych
  • bieżący kontakt z mieszkańcami
  • współpraca z Urzędami
  • nadzór nad wykonywaniem przez administratorów wyznaczonych celów
  • nadzór nad pracą asystentów
  • motywowanie administratorów i innych pracowników
  • utrzymanie pozytywnych relacji z klientami firmy
  • obsługa klientów firmy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office oraz internetu
  • zdolność szybkiego uczenia się
  • miłe usposobienie i umiejętność cierpliwego słuchania
  • pełna samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, dokładność
  • duża dyspozycyjność
  • znajomość zagadnień dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych
  • umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu personelem
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • zdolności organizacyjne, inicjatywa i odpowiedzialność
  • orientacja na wyniki i odporność na stres
  • umiejętności budowania relacji i wysoka kultura osobista
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • wysoka etyka zawodowa

Pomocne:

  • licencja zarządcy nieruchomości
  • prawo jazdy

CV prosimy wysyłać na adres: praca@pmm.waw.pl

Poszukujemy kandydatów z niewielkim doświadczenie do obsługi finansowej nieruchomości.  Jeśli znasz się na księgowości ale nie masz zbyt doświadczenie w prowadzeniu księgowości Wspólnot Mieszkaniowych dołącz do naszego zespołu. Wprowadzimy cię w zasady księgowości wspólnot mieszkaniowych i przeszkolimy cię w tym zakresie.

Najważniejsze zadania:

  • wprowadzanie dokumentów księgowych,
  • przygotowywanie zestawień,
  • kontakt z mieszkańcami,
  • wykonywanie pozostałych nieskomplikowanych zadań księgowych

Wymagania:

  • znajomość zasad ewidencji księgowej
  • umiejętność biegłego posługiwania się komputerem
  • odpowiedzialność i samodzielność
  • duża dokładność
  • dyspozycyjność i zaangażowanie
  • dobra organizacja pracy

CV prosimy wysyłać na adres: praca@pmm.waw.pl

Poszukujemy kandydatów do obsługi finansowej nieruchomości.  Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu księgowości Wspólnot Mieszkaniowych dołącz do naszego zespołu.

Najważniejsze zadania:

  • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu SŁONIe
  • wprowadzanie płatności do banku
  • cykliczne przygotowywanie rozliczeń mediów
  • pomoc w przygotowywaniu planów gospodarczych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, PIT, VAT, ZUS
  • przygotowywanie sprawozdań, zestawień, opracowań
  • kontakt z mieszkańcami, wyjaśnienia rozliczeń
  • bieżąca aktualizacja systemu e-kartoteka

Wymagania:

  • wiedza z zakresu obsługi finansowej nieruchomości mieszkalnych
  • znajomość zasad ewidencji księgowej dla Wspólnot Mieszkaniowych
  • umiejętność biegłego posługiwania się komputerem
  • odpowiedzialność i samodzielność
  • duża dokładność
  • dyspozycyjność i zaangażowanie
  • dobra organizacja pracy
  • znajomość obsługi programu SŁONIe (ZUI MIESZCZANIN)

CV prosimy wysyłać na adres: praca@pmm.waw.pl

CHCIAŁBYŚ NAS LEPIEJ POZNAĆ?

Zobacz dlaczego warto z Nami pracować!

TOP