PMM Zarządzanie Nieruchomościami
T 22 545 90 00
Email: biuro@pmm.waw.pl
PMM Zarządzanie Nieruchomościami
ul. Bobrowiecka 1
00-728 Warszawa
Współpracujemy ze stałym zespołem dynamicznych i doświadczonych zarządców i księgowych. Zapewniamy stałe szkolenia, aby utrzymać wysoki poziom wiedzy i zaangażowania.
Mamy świadomość, że nieruchomość to również jej otoczenie. Dlatego współpracujemy z urzędami i nieruchomościami, sąsiadującymi z obsługiwanymi przez nas wspólnotami.
Wszelkie decyzje podejmujemy wspólnie z Klientem, po przekazaniu naszych rekomendacji i uświadomieniu ryzyk związanych z dokonanym wyborem.
Nasi Klienci uzyskują wsparcie prawne w codziennej pracy zarządcy. Prowadzimy również windykację, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Reagujemy na to co się dzieje w sferze zarządzania nieruchomościami i staramy się dobierać rozwiązania najlepsze dla danego zagadnienia i klienta.
Pomagamy w dochodzeniu roszczeń od deweloperów, zarówno na drodze sądowej, jak też poprzez skuteczne prowadzenie negocjacji i mediacji. Posiadamy w tym kilkunastoletnie doświadczenie.
Bez zbędnej zwłoki reagujemy na wszelkie potrzeby właścicieli. Zarządcy są świadomi, że szybkość reakcji jest jednym z elementów dobrej jakości obsługi.
Wprowadzamy dodatkowe oszczędności, poprzez innowacyjne rozwiązania, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez naszych Klientów.
W naszych działaniach staramy się wspierać rozwiązania korzystne dla środowiska naturalnego. Rozwiążania takie staramy się wdrażać u naszych klientów.
Wiemy, że nieruchomości lubią spokój, więc w naszej pracy podejmujemy decyzje mające długafalowy pozytywny wpływ na obsługiwane obiekty.
Komunikujemy się z Klientami różnymi kanałami takimi jak biuletyny czy zbiorcze SMSy lub maile. Używamy aplikacji do głosowanie uchwał przez internet oraz oprogramowania do zarządzania zadaniami.
Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala na oferowanie, przez naszych ekpertów, profesjonalnej i rzetelnej pomocy. Jesteśmy w stanie oferować to w każdym obszarze związanym z nieruchomościami.
Systematycznie analizujemy koszty utrzymania nieruchomości i proponujemy ich optymalizację, na poziomie usług oraz sposobu funkcjonowania nieruchomości.
Wiedząc jak istotny jest kontakt bezpośredni, spotykamy się z mieszkańcami na dyżurach i okresowych spotkaniach informacyjnych. Organizujemy również tzw. "lotne dyżury"
W naszej codziennej pracy jesteśmy proaktywni, wykazujemy inicjatywę i pełnimy rolę menagera budynku dbającego o obiekt tak jakby był jego właścicielem.